Mi-e foameeee ...

In ultimele zile mi-e cam foame. Mananc des si mult.

A citit mami intr-o carte ca in primele doua saptamani trebuie sa ajung la greutatea cu care m-am nascut.
Iar eu nu vreau sa o dezamagesc. Am depasit deja acea greutate. Azi am 3.140 grame. :)
Asadar, mananc intruna. Toate felurile de lapte.
Bineinteles ca nu putem pune o poza cu mine si cu mami.

Am inceput sa beau si cate o lingurita de ceai. E un ceai special fiindca ma cam doare burtica.

Ca tot vorbim daca am mai crescut sau nu, tati zice ca vede el cand ma tine in brate ca sunt mai lunga. Dar nu m-au mai masurat.


Asadar, mananc intruna.





Aaaa. Sa nu uit. Mami si tati cred ca eu nu stiu ca in noaptea asta vine Mos Nicolae.
Dar eu de-abia astept sa vad ce imi aduce.

Sper sa nu imi aduca o nuielusa fiindca am fost cuminte. Bine. Exceptand faptul ca am plans mult la spital. Dar ce vroiati? Daca altfel nu ne dadeau drumul acasa ......

Sper ca si voua tuturor sa va aduca ceva frumos Mos Nicolae. Sa fiti cuminti!


0 comentarii: