O noua zi

A trecut si prima noapte. Azi l-am auzit pe tati. Eram cu spatele si dormeam. Cred ca nu s-a suparat ca nu m-am trezit. Oricum, mami nu se supara daca dorm. Ea nu a dormit toata noaptea.

Asadar, voi avea si eu blog. Voi scrie aici cam tot ce mi se intampla mie pe lumea asta.
Cum scriu? Pai i-am rugat pe mami si pe tati sa scrie ei pana ma fac eu mare si voi invata sa scriu.
Am inteles ca ei sunt destul de ocupati si nu vor avea asa mult timp sa scrie.
Am negociat. Eu am fost de acord sa ma nasc iar ei au fost de acord sa imi faca acest blog si sa scrie cel putin un un mesaj pe zi. Fiindca ii iubesc am fost de acord ca atunci cand nu au timp sa scrie sa puna cel putin o fotografie cu mine :)

In prima noapte la spital am primit sms de la verisorul meu de 2 luni, Matei. As vrea si eu sa trimit cateva sms-uri dar am sa o rog pe mami mai tarziu.
Aaa. Inca ceva. Aici in spital am auzit de la un alt bebelus (cu o zi mai mare) despre Twitter. Cred ca am sa il conving pe tati sa imi faca si mie un cont.

Sa va arat poza facuta de tati azi dimineata. Acum puteti sa radeti de el :) :) Cred ca ii tremura mana :)


1 comentarii:

Unknown said...

Salut, Teodora! Bine ai venit pe lumea asta complicata, pe
care zimbetul tau o poate face mai buna! Sa cresti sanatoasa, frumoasa si norocoasa, spre bucuria tuturor celor pentru care contezi! si inca ceva: sa ramii
la fel de fidela fata de blog, ca nu degeaba te-am pus la favorite, nu?

Mihai